luni, 1 noiembrie 2010

"Do you... sprechen Deutsch", javră penală?



Asta m-a întrebat un tânăr astăzi, într-o zonă aglomerată a Bucureştiului - la o oră de maximă audienţă, adică un picuţ după prânz. I-am răspuns bosumflat, "was wollen Sie?", şi mi-a explicat vesel, într-o germană stricată, că e în căutarea unui anumit club... gay. I-am răspuns (din nou) la explicaţie cu un sec "keine Ahnung", adică un "nu ştiu" opărit, şi am crezut că-şi vede de drum, dar ce să vezi... tânărul s-a oprit într-un colţ, holbându-se "parşiv" la mine. I-am... explicat în germana lui stricată că aştept pe cineva, şi şi-a văzut de drum.

Ei, iată, unde ne duc itinerariile vieţii sau... asta-i bucuria când auzi că se vorbeşte un fel de germană în jurul tău, nu te poţi abţine şi răspunzi.

Mai târziu, în acelaşi oraş, de (în)jur împrejurul meu... "F... morţii mă-tii de javră penală", "Băga-mi-aş p... în mă-ta", şi ca o concluzie, "Vă ia mama dracu' pe toţi"... Dacă tot l-am pomenit ieri pe dracu', acesta a catadicsit să apară în petele mele. "Do you... sprechen Deutsch", dracule? Nu mi-a răspuns. Dar mai e timp...

Sursă foto: gb-pics24.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu