miercuri, 29 septembrie 2010

Să mă las de fumat sau să fiu Sexy Brăileanca?

Astăzi am încercat să mă las de fumat. Mi-a reuşit pentru două ore. E greu al naibii, dar într-o zi voi reuşi. Dacă a putut Sexy Brăileanca, eu de ce să nu pot!? Da... ea a putut să renunţe la 200 de euro pe noapte pe care le câştiga în România şi a dat peste 12.000 de parai europeni pe lună pentru că se f*** într-un bordel din Germania, ţara visurilor mele (ca un fel de poluţie nocturnă). Mişto, vreau să le fuck pe amândouă. Să am din nou 17 ani neîmpliniţi şi să presupun că nu fumez, şi să fiu şi Sexy, să mă cordesc pe bani, un fel de dublul sumei pe care aş câştiga-o în România. Nu, cel mai bine ar fi să fiu o... "fetiţă tunată" care vinde în piaţă "puiuţ de Crevedia". Da, da, dar ăla nu se vinde în piaţă, ăla ţi se oferă cu picioarele deschise, numa' dacă sari şi tu cu ceva. Păi, aşa-i cel mai Sexy... Să fii cordită pe bani şi să fie păcat că atunci când te uiţi în oglindă, te mai poţi numi femeie. Aşadar...

1. Vreau să devin nefumător!
2. Vreau să devin Sexy Brăileanca... poate puţin mai frumoasă, nu de alta, dar să nu se sperie clienţii de mine.
2'. Parcă mai contează.
2''. Mă ciupesc de fund ca să mă trezesc. În 20 de secunde, îmi voi aprinde o ţigară.
2'''. M-am abţinut... şi-au trecut vreo două minute.
3. Vreau să trăiesc în Cartierul Roşu din Hamburg, aka Sankt Pauli!

http://www.click.ro/vedete/romanesti/sexy-braileanca-eur-luna-bordel_0_1025897519.html

Uite că mă...abţin şi pun o poză mică şi pudică!







Sursă foto: http://www.news20.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu