duminică, 3 octombrie 2010

Vai de RATB-ul vostru!



Până unde sare prostia la români (a se citi RATB)... Cam prin primăvară, a dispărut Poşta Titan (aflată într-o magherniţă dezafectată lângă parcul I.O.R.). Logic, pentru că exista staţia de autobuze, troleibuze şi tramvaie cu acelaşi nume, trebuia să fie schimbată şi denumirea acesteia. Da' ce să vezi!? "Poşta Titan" a mai existat ca oprire RATB până acuşi, prin toamnă. Şi nu asta-i marea problemă. Acum se cheamă pompos "Liviu Rebreanu". Până aici, totu' bine şi frumos, doar că la vreo 4-5 staţii mai încolo, spre Faur Poarta 4, există aceeaşi oprire, "Liviu Rebreanu", pe acelaşi traseu. Ce dracu' să mai înţeleg? Dacă nu cunosc jungla bucureşteană, şi dacă îmi spune tanti Miduţa să cobor la "Liviu Rebreanu" că mă aşteaptă cu flori şi prezervative, eu ce tre' să fac!? Să cobor lângă magherniţă sau să mă duc până în fundul satului, aproape de fabrica Faur, cea "dezafectată"? Sunt două staţii cu acelaşi prenume+nume care "străjuiesc" aceeaşi stradă: Liviu Rebreanu. Un fel de blocnotes, cu filele găurite şi pe recto, şi pe verso. Cel mai probabil, RATB-ul nu are nimic de spus. Ah, ba da, "mărim preţul unei călătorii de la 1,3 la 1,5 lei", deci nu mai faceţi blatu' sau nu mai scuipaţi seminţe pe scaunul din faţa dumneavoastră. Ah, ba da, ba da, "vă dorim călătorie plăcută" până la staţia "Liviu Rebreanu". La care dintre ele (două)? Şi-nainte să mă screm: Să iau 101 sau 311!? Ajung tot la "Ion"!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu