luni, 11 octombrie 2010

Sevraj... feminin (sau ce altceva mai poţi face cu mâinile)!!!



"Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când mă gândesc la..." cât de prost am fost, sunt şi voi fi, îmi vine să-mi trag pumni în cap. Iată ce-mi răspundea jurnalistul Horia C. Deliu în revista "Ecran magazin", numărul 14 (316), din 7-13 aprilie 1997, când ich aveam 17 ani f***** şi trimisesem la redacţia din Braşov un... colet (sic!):

Noroc că nu mi-a căzut "coletul" tău cu poezii pe picior, că se... fractura (n.m. - oopss!!! coletul sau piciorul!?)! Bine, omule, nu puteai expedia acolo 5-6 poeme, să-mi fac o idee, pui... 50?? Păcat de hârtie, timp şi uzura "Mercedes"-ului (maşina de scris). Reţine: nu returnăm pachetele cu manuscrise! Am fi "pus-o de mămăligă" demult aşa, nu crezi? Ca să-ţi fac totuşi hatârul public mica lucrare intitulată Feminin:
Eu: "M-am dus la Purgatoriu să te văd
       Crucificată-n nestemate
       Să-ţi admir flerul sălbatic (?)
       Cărunt şi molatic (?)
       Feminin
       Cuvântu-i anonim
       Imagine suavă
       Eternă, bolnavă".
Într-adevăr, imaginaţia pare precum spui: bolnavă! Continuă, dar pe propria răspundere.

Carpe Diem: Am continuat şi nu-mi pare rău, domnule Deliu. Vă respect! Mult succes (în continuare),

 Edwin Rosch

Sursă foto: www.schildkroetengarten.de

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu